کفش یکی از مواردی است که هم در تیپ و استایل و هم در سلامتی بدن تاثیرگذار است. بنابراین باید در انتخاب کفش بسیار دقت کرد البته نگهداری کفش هم بسیار با اهمیت است. نگهداری از کفش‌ها بسته به جنس آن‌ها متفاوت است. از جمله مواردی که می‌تواند عمر کفش را طولانی کند، واکس کفش می‌باشد. شاید بسیاری از افراد این را ندانند که واکس زن برقی کفش فقط برای زیبا و تمیز کردن کفش نیست بلکه باعث می‌شود کفش عمر مفید بیشتری داشته باشد، به خصوص برای کفش‌های چرم طبیعی که واکس زدن آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

بنابراین ما قصد داریم در این مقاله نحوه نگهداری و همچنین واکس زدن انواع کفش‌ها را به شما عزیزان آموزش دهیم. تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

کفش جیر

جیر جزء کفش‌هایی است که به هیچ وجه نباید به آن واکس زده شود و تنها با یک مسواک نرم، گرد و خاک آن را گرفته و با یک دستمال تمیز  روی کفش بکشید. اگر لک روی کفش وجود داشت می‌توانید کمی دستمال را مرطوب کنید. اما سعی کنید کفش جیر را خیس نکنید زیرا زود خراب می‌شود.

کفش چرم طبیعی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که کفش چرم طبیعی که مبلغ زیادی برای خرید آن هزینه کرده‌اید پس مدت کوتاهی پوسته پوسته شده باشد و یا قسمتی از آن تغییر رنگ داده باشد. شاید فکر کنید که مشکل از جنس کفش بوده و یا نامرغوب است اما باید گفت که چنین نیست. مشکل اینجاست که کفش های چرم و به طور کلی تمام وسایلی که از جنس چرم طبیعی هستند، نیاز دارند تا هر چند روز یک بار واکس زده شوند در غیر این صورت خراب می‌شوند.

اما روش واکس زدن و واکس مورد استفاده برای این چرم‌ها هم مهم است.پیشنهاد ما به شما برای واکس زدن کفش چرم استفاده از دستگاه واکس زن برقی است. این دستگاه علاوه بر این که برای کفش چرم مناسب است، سایر کفش‌ها را نیز می‌توان با همین نوع واکس و دستگاه تمیز و براق کرد.

این دستگاه یکی از وسایل ضروری در هر مکانی است که بدون از دست دادن زمان و بدون هیچ گونه آلودگی می‌توانید کفش های خود را با آن تمیز کنید. از مزیت‌های این دستگاه این است که نیازی به خم شدن و دست زدن به واکس ندارید و به جای خریدن چندین نوع واکس در رنگ و جنس‌های متفاوت در کنار برس‌های متعدد و صرف زمان زیاد، می‌توانید از دستگاه واکس زن برقی استفاده کنید.

برای خرید دستگاه واکس زن برقی می‌توانید به صورت حضوری یا آنلاین از شرکت ام‌تی‌کو خریداری کنید.

سخن آخر

 

گروه صنعتی ام تی کو متشکل از مجموعه ‌ای کامل از کارشناسان خبره در عرصه تولید تجهیزات نظافت صنعتی به چهره‌ای درخشان و سرشناس دراین عرصه تبدیل شده است. ما در گروه صنعتی ام تی کو ضمن تعهد به تولید محصولی باکیفیت ، اهداف نظافتی شما را در نظر گرفته و محصولی متناسب با نیازتان تولید می‌کنیم از جمله محصولات گروه صنعتی ام تی کو می توان به : اسکر ابر ، جاروبرقی صنعتی ، دست خشک کن ، واکس زن برقی ، واترجت صنعتی ، ترولی  ، جاروبرقی هتلی ، نماشوی ، مخزن دستمال کاغذی  ، جاروبرقی آب و خاک ، کارواش صنعتی   اشاره کرد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *