160 L 3

زمین شوی صنعتی وسیله‌ای است که جهت انجام شست‌وشو و خشک کردن سطح زمین استفاده می‌شود که عملیات شستشو و خشک کردن را به طور همزمان انجام می‌دهد.

استفاده از زمین شوی صنعتی در عملیات شستشوی کف در مقایسه با روش‌های سنتی دارای مزیت‌هایی بوده که امروز نیاز به استفاده از اسکرابر را دوچندان کرده است.

از جمله مزیت‌های استفاده از زمین شوی صنعتی عبارتند از:

  • افزایش کیفیت شستشو
  • افزایش سرعت شست‌وشو
  • افزایش طول عمر کف‌پوش‌ها
  • افزایش سطح بهداشت محیط
  • خشک کردن سریع

اسکرابرها با توجه به نوع هدایت و منبع تغذیه دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به شرایط انواع آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اسکرابرها از نظر نوع هدایت به دو دسته زمین شوی صنعتی دستی و زمین‌شوی صنعتی سرنشین‌دار تقسیم می شوند که در این‌جا تفاوت‌های این دو نوع اسکرابر را بیان خواهیم کرد.

برای خرید دست خشک کن کلیلک کنید.

  • دستگاه اسکرابر دستی از نظر اندازه و ابعاد کوچک‌تر از اسکرابر سرنشین‌دار است.
  • دستگاه اسکرابر دستی از نظر وزنی سبک‌تر از اسکرابر سرنشین‌دار است.
  • دستگاه اسکرابر نوع دستی به علت اندازه کوچک و وزن سبک، به راحتی در طبقات و محیط‌های مختلف قابل انتقال و جابجایی است.
  • زمین شوی دستی نسبت به نوع سرنشین‌دار، قیمت پایین‌تری دارد.
  • زمین شوی دستی معمولا برای محیط‌هایی با مساحت کم مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • در زمین شوی دستی به علت خستگی اپراتور، تمیز کردن محیط‌هایی با مساحت‌های زیاد امکان‌پذیر نیست در حالی که دستگاه‌های اسکرابر با راننده می توانند مساحت قابل توجهی را در زمان مشخصی تمیز کنند.
  • اسکرابرهای دستی از نظر منبع تغذیه در دونوع برقی و شارژی طراحی و تولید می‌شوند در حالی که اسکرابرهای سرنشین‌دار فقط به صورت شارژی عرضه می‌شوند.
  • یکی دیگر از تفاوت‌های این دو نوع زمین‌شوی حجم مخزن آن‌هاست که در اسکرابر دستی حجم مخزن کمتر از نوع دیگر آن است.

 

یکی دیگر از مدل‌های موجود در اسکرابرهای دستی، اسکرابرهای بخار هستند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. 

اسکرابر بخار

اسکرابر بخار داپلکس، همان‌طور که از اسمش پیداست، برخلاف اسکرابرهای معمولی، با بخار کار می‌کند.

این اسکرابر دستی است و با برق کار می‌کند.

فشار برس قابل تنظیم است و دسته اسکرابر تا 180 درجه قابل انعطاف است.

دارای دو برس غلطکی است.

این اسکرابر علاوه بر شست‌وشوی سنگ و سرامیک، برای شست‌وشوی فرش و موکت کارایی بیشتری دارد چرا که پُرزهای فرش و موکت را از بین نمی‌برد.

برای شست‌وشوی سنگ و سرامیک از اسکرابر عادی معمولا استفاده می‌شود.

نکته مهم در این دستگاه این است که چون با بخار کار می‌کند برای چربی‌زدایی و زدودن آلودگی‌هایی که زمان زیادی روی یک سطح باقی مانده‌اند بسیار عملکرد خوبی دارد و به راحتی آلودگی و چربی‌های مانده را می‌زداید.

 

نحوه عملکرد دستگاه و استفاده از آن با اسکرابر های دیگر تفاوتی ندارد و هم چنین از دو مخزن آب کثیف و تمیز تشکیل شده است که حجم مخزن ها یا 1.5 لیتری است یا 5 لیتری.

 

قیمت اسکرابر ها بسته به حجم مخزنشان متفاوت است. جهت استعلام قیمت این دستگاه و مشاوره رایگان شما میتوانید با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید تا بسته به نیازتان بهترین دستگاه‌ها به شما پیشنهاد شود.

 

در این مقاله درمورد اسکرابراطلاعاتی را بیان کردیم.

با توجه به این مطالب شما میتوانید با شناسایی شرایط محیط  بهترین انتخاب اسکرابر را برای تمیز کردن زمین داشته باشید.

گروه صنعتی ام تی کو تولید کننده تجهیزات نظافتی صنعتی و خانگی  از قبیل اسکرابر، جاروبرقی صنعتی ، واکس زن برقی و…بوده و می کوشد در سراسر ایران به مشتریان خود اعم از سازمان ها و موسسات و عموم افراد با اتکا به توانمندی دانش و پشتکار کارکنان شایسته خود محصولی با کیفیت عرضه کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با این شرکت روی لینک کلیک کنید..

 

سخن آخر

 

گروه صنعتی ام تی کو متشکل از مجموعه ‌ای کامل از کارشناسان خبره در عرصه تولید تجهیزات نظافت صنعتی به چهره‌ای درخشان و سرشناس دراین عرصه تبدیل شده است. ما در گروه صنعتی ام تی کو ضمن تعهد به تولید محصولی باکیفیت ، اهداف نظافتی شما را در نظر گرفته و محصولی متناسب با نیازتان تولید می‌کنیم از جمله محصولات گروه صنعتی ام تی کو می توان به : اسکر ابر ، جاروبرقی صنعتی ، دست خشک کن ، واکس زن برقی ، واترجت صنعتی ، ترولی  ، جاروبرقی هتلی ، نماشوی ، مخزن دستمال کاغذی  ، جاروبرقی آب و خاک ، کارواش صنعتی   اشاره کرد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *