aa 2

بهترین نحوه نظافت کفپوش

نظافت خانه به خصوص کفپوش‌ها از کارهای بسیار سختی است که همه به دنبال راهی آسان و داشتن خانه‌ای زیبا و تمیز می‌گردند. کفپوش‌ها جزء دکوراسیون خانه به حساب می‌آیند که تمیز نگه داشتن آن‌ها به جذابیت و زیبایی خانه می‌افزاید.

کفپوش‌ها می‌توانند انواع متفاوتی از سرامیک، پارکت، چوب، گرانیت و… باشند که برای تمیز نگه داشتن هر یک از این نوع کفپوش‌ها نیاز است تا روش‌های خاصی را به کار برد. ما قصد داریم در این مقاله به شما کمک کنیم تا هر نوع کفپوشی را بتوانید به بهترین نحو تمیز و سالم نگه دارید.

قبل از هر چیز باید کفپوش‌ها را جارو کنید تا گرد و خاک و آشغال‌های ریز و درشت را از روی آن جمع کنید. سپس با هر نوع وسیله دیگری همچون آب و دیگر مواد شوینده کفپوش‌ها را تمیز کنید. اغلب برای تمیز کردن مجتمع‌های بزرگ، مکان‌های عمومی و… قبل از تمیز کردن کفپوش از جاروبرقی‌های صنعتی استفاده می‌کنند. در مورد انتخاب و خرید جاروبرقی در مقالات قبلی به طور کامل توضیح دادیم.

برای خرید جاروبرقی صنعتی کلیک کنید.

کفپوش سرامیک

برای نظافت سرامیک‌ها بهترین گزینه، استفاده از سرکه و آب است که به دلیل خاصیت اسیدی سرکه، چربی‌ها را به طور کامل از بین می‌برد. مزیت آن هم این است که به این دلیل که از مواد شیمیایی و شوینده‌های قوی استفاده نشده، برای سلامت خانه و خانواده بسیار مفید است. اما بعضی از لکه‌ها هستند که با سرکه پاک نمی‌شوند و به شوینده قوی‌تری نیاز است. بنابراین بهتر است از پودر لباسشویی و یا مایع ظرفشویی استفاده کرده و سپس آن را به طور کامل با آب بشویید.

برای مکان‌های عمومی و مجتمع‌های خرید معمولاً از کفپوش‌های سنگ و سرامیک استفاده می‌شود که تمیز کردن آن‌ها با آب و یا شستشو با سرکه و مواد شوینده، کاری غیر ممکن است. بهترین روش برای تمیز نگهداشتن این نوع محیط‌ها استفاده از دستگاه اسکرابر است. در مورد دستگاه اسکرابر در مقالات قبلی سایت به طور کامل توضیح داده شده و کاربرد آن را شرح داده‌ایم.

برای خرید دستگاه اسکرابر کلیک کنید.

کفپوش چوبی:

کفپوش‌های چوبی معمولا نسبت به دیگر کفپوش‌ها حساس‌تر هستند. بنابراین نیاز به مراقبت بیشتری دارند. در ابتدای مقاله ذکر شد که ابتدا کفپوش‌ها را جارو کنید اما باید در مورد کفپوش‌های چوبی این نکته را رعایت کنید که سر جاروبرقی را حتما در حالت کفپوش قرار دهید زیرا ممکن است بر روی کف پوش خط بیوفتد. نکته دیگر این است که بر پایه وسایلی همچون صندلی و مبلمان برچسب مخصوص بزنید تا هنگام جابجا کردن وسایل بر روی کفپوش خط نیندازند. کفپوش‌های چوبی نیز انواع متفاوتی دارند که هر یک با روش‌های مختلفی تمیز می‌شوند.

در مقالات بعدی به طور کامل در مورد کفپوش‌های چوبی توضیح خواهیم داد.

از اینکه تا پایان مقاله با ما همراه بودید سپاسگزاریم.

 

سخن آخر

 

گروه صنعتی ام تی کو متشکل از مجموعه ‌ای کامل از کارشناسان خبره در عرصه تولید تجهیزات نظافت صنعتی به چهره‌ای درخشان و سرشناس دراین عرصه تبدیل شده است. ما در گروه صنعتی ام تی کو ضمن تعهد به تولید محصولی باکیفیت ، اهداف نظافتی شما را در نظر گرفته و محصولی متناسب با نیازتان تولید می‌کنیم از جمله محصولات گروه صنعتی ام تی کو می توان به : اسکر ابر ، جاروبرقی صنعتی ، دست خشک کن ، واکس زن برقی ، واترجت صنعتی ، ترولی  ، جاروبرقی هتلی ، نماشوی ، مخزن دستمال کاغذی  ، جاروبرقی آب و خاک ، کارواش صنعتی   اشاره کرد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *